• 08-08-2021, 06:03:05
    #10
    Somuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rafik Antep agzi bir kelimedir kanka dost arkadaş anlamında.Bu arada gece çalışmak hiç güzel deil şimdi bilmiyoruz ama ilerde ev bark sahibi olduğumuzda çoluğu çocuğu bırakıp işe gitmek zorunda kaliyosun bence berbat gececilik
    Orası öyle tabii ki hocam çoluk çocuğa karışınca gece işi sıkıntı hem çocuğu hem hanımı bırakmak falan bir süre en azından gençlik çağında bu şekil işler kovalıyoruz işte
  • 08-08-2021, 06:41:54
    #11
    Hayırlı olsun, kendinize dikkat edin. Dediğiniz gibi düşünüldüğünde aldığınız ücret çok da az değil.
  • 08-08-2021, 07:37:59
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gece vardiyasi sabah 11-7 de bitti benimde şükür suan eve yeni girdim 😅

    gece güzel de sabah 4-5 gibi sarsiyor bazen alistik 6 yil oldu cnc )
  • 08-08-2021, 07:41:11
    #13
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, kendinize dikkat edin. Dediğiniz gibi düşünüldüğünde aldığınız ücret çok da az değil.
    Aynen öyle hocam yemek işini de evden çözerim sadece 16 saat bir tık fazla geldi

    turguthan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece vardiyasi sabah 11-7 de bitti benimde şükür suan eve yeni girdim 😅

    gece güzel de sabah 4-5 gibi sarsiyor bazen alistik 6 yil oldu cnc )
    Zamanında gelirse 20 dakikamız kaldı gidip yemek yiyip yatalım bizde hocam bitsin de
  • 08-08-2021, 09:04:35
    #14
    Güvenlik güzel meslek
  • 08-08-2021, 09:16:01
    #15
    Hayirli olsun iyi kazanclar hocam
  • 08-08-2021, 12:32:17
    #16
    Hocam o kadar saat uzunmuş