Hayırlı olsun, kendinize dikkat edin. Dediğiniz gibi düşünüldüğünde aldığınız ücret çok da az değil.
Aynen öyle hocam yemek işini de evden çözerim sadece 16 saat bir tık fazla geldi
gece vardiyasi sabah 11-7 de bitti benimde şükür suan eve yeni girdim 😅
gece güzel de sabah 4-5 gibi sarsiyor bazen alistik 6 yil oldu cnc )
Zamanında gelirse 20 dakikamız kaldı gidip yemek yiyip yatalım bizde hocam bitsin de