Rafik Antep agzi bir kelimedir kanka dost arkadaş anlamında.Bu arada gece çalışmak hiç güzel deil şimdi bilmiyoruz ama ilerde ev bark sahibi olduğumuzda çoluğu çocuğu bırakıp işe gitmek zorunda kaliyosun bence berbat gececilik
Orası öyle tabii ki hocam çoluk çocuğa karışınca gece işi sıkıntı hem çocuğu hem hanımı bırakmak falan bir süre en azından gençlik çağında bu şekil işler kovalıyoruz işte