Rafik boyle bir iş banada lazım ben(gece) 10 da dükkana geliyorum (gündüz) 12 de gidiyorum toplamda 12 saat aralıksız çalışıyorum yaklasik 3000 4000 adet ekmek sayıyorum sepetlere yani işin mükemmel hayırlı olsun gececi tayfaya hoşgeldin ha bu arada 90 TL yevmiye
Rafik kimdir nedir çözemedim hocam ama arada etrafımızda çıkarsa böyle işler paslaşabiliriz gece çalışmak güzeldir