• 07-08-2021, 20:56:40
    #19
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Ön yargı ile ilgili de biraz kişisel gelişim videosu izle faydası olur belki
    videoyu izledim sana ait mi değil mi diye onu düşünecek veya bakacak halim yoktu Benim için bir önemi de yok.

    Benim vurgularım az öncede dediğim gibi kendi görüşlerimi yansıtıyor. Herkes istediğini düşünsün demiştim.

    O yüzden belki de ben star olamam ama bu videoyu izleyen star veya dünyanın lideri olur falan filan
    En iyisi sizi kendi halinize bırakayım. İyi akşamlar.
  • 07-08-2021, 20:57:32
    #20
    CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek istediklerinizi sanırım ben az çok anlıyorum. Özlü söz paylaşan sayfalar için bu dedikleriniz belki bir miktar doğru olabilir fakat bu videoda bundan fazlası vardı. Öncelikle eğitim sisteminin bir eleştirisi vardı, konuştuğu şeylerin felsefik bir altyapısı vardı ve üzerine düşünülebilecek soru işaretleri bırakıyordu. Kaldı ki biz sohbet dinledik aslında ve o videonun daha uzun bir versiyonu vardı, bu kırpılmış ve bir kişisel gelişim kanalında paylaşılan bölümüydü. Eğer teknik öğrenmek istiyorsanız zaten başvurmanız gereken kaynak da bu değil.

    Biz bir felsefeciyi televizyona çıkardığımızda ona bitcoinin durumunun ne olacağını soramayız.
    Ben de zaten şu 8 dk lık video için görüşlerimi söyledim.
    Şu video da bir şey yok kısacası.
    Kimisi vay be diyorsa ona da saygı duyarım ne güzel işte.
  • 07-08-2021, 20:58:16
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi sizi kendi halinize bırakayım. İyi akşamlar.
    alıntılama yapmazsan sürekli ben zaten kendi işime bakacağım. Hoşçakal.
  • 07-08-2021, 21:03:45
    #22
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazar eee. Åžizofren olmadığını ne bilelim abicim 😂
    Keşke kitap / kitabı okusaydınız..

    Video için teşekkür takip ettiğim bir kanal..
  • 07-08-2021, 21:29:40
    #23
    Türkçe öğretmenime "Bana bildiğim şeyleri neden öğretiyorsunuz? İlerde x mesleğini yaptığımda bu benim ne işime yarayacak" demiştim. Cevap verememişti. Saçma sapan birkaç şey uydurdu. İlk kazandığım parayı nasıl kazanacağımı okul öğretmedi. Kendim araştırarak öğrendim. Okul sadece modern köle yetiştirme sistemidir. Size bilgi vermez sizi cahilleştirir. Unutmayın sadece pes ettiğiniz zaman başarısız olursunuz
  • 07-08-2021, 21:54:42
    #24
    Youtube'de önüme çıkmış idi. Direkt engelledim(ilgilenmiyorum dedim) Şimdi bi bakayım gizli sekmeden
    İzledim, her insan çok para kazanamaz. Kazansa da sistem izin vermez. Bir araştırmaya göre dünya üzerindeki gıda üretimi 13 milyar insana yetecek kadarmış, günümüzde hala insanlar açlıktan yada yetersiz beslemeden hayatlarını kayıp etmekte. Bir çoğu okulu bile göremiyor.....

    Gerçek öğretmenler de belirli bir eğitim düzeyini tamamlayıp o koltuğa oturuyor. Onlarda bu elaman gibi okulu bıraksa ne olacak?

    Neden herkes bir şeyler başarmak zorundaymış gibi kakalayıp duruyorlar anlamıyorum, herkes ister ultra zengin olmak. Elimizde yeterli imkan olmayınca yırtın dur pek bir anlam etmeyecek, bırakın da boşluğu en iyi şekilde doldurmaya çalışın.
  • 07-08-2021, 23:29:08
    #25
    Zengin baba yoksul baba yazarı seneler önce okumuştum. Öncelikle bu tip kişisel gelişim kitaplar ve videolar yaşadığınız ülkeyle paralellik gösterir misal afganistanda bir köyde doğdunuz bu tip kitaplara videolara ihtiycınız var mı sizce? Şartlar ve koşullar değişkendir istekler ve ihtiyaçları ayırmazsanız hipnotize eder sizi bu tip videolar. Senin zengin olmaya ihtiyacın varmı? Ferrariye yada bir yata ihtiyacın var mı? Yaşadğınız toplumun ve çevresel koşulların getirdikleriyle ihtiyaçlarınıza odaklanın istekler sonsuz uzay boşluğu gibidir.
  • 08-08-2021, 00:48:53
    #26
    Kitabını okudum. Diyeceğim o ki ilginiz varsa bu tarz konulara okuyun. Bu adamlar hayatlarını anlatıyor. Nasıl sıfırdan bu seviyeye geldiklerini süreci anlatıyor. Yani geriye kalan bunun içinden işinize yarayanları alıp kendi hayatınıza uygulamak kalıyor. Bir nevi rehber oluyor. Ayrıca Twitter üzerinden takip edin. Altın ve bitcoin için çağrı yapmıştı. Bitcoin ve altın alın yükselecek diye sonuç yanlış hatırlamıyorsam. 2-3 ay içinde uçmuştu piyasa ha her dediği doğru demiyorum ama takip etmek, okumak, araştırmak lazım.