CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek istediklerinizi sanırım ben az çok anlıyorum. Özlü söz paylaşan sayfalar için bu dedikleriniz belki bir miktar doğru olabilir fakat bu videoda bundan fazlası vardı. Öncelikle eğitim sisteminin bir eleştirisi vardı, konuştuğu şeylerin felsefik bir altyapısı vardı ve üzerine düşünülebilecek soru işaretleri bırakıyordu. Kaldı ki biz sohbet dinledik aslında ve o videonun daha uzun bir versiyonu vardı, bu kırpılmış ve bir kişisel gelişim kanalında paylaşılan bölümüydü. Eğer teknik öğrenmek istiyorsanız zaten başvurmanız gereken kaynak da bu değil.

Biz bir felsefeciyi televizyona çıkardığımızda ona bitcoinin durumunun ne olacağını soramayız.
Ben de zaten şu 8 dk lık video için görüşlerimi söyledim.
Şu video da bir şey yok kısacası.
Kimisi vay be diyorsa ona da saygı duyarım ne güzel işte.