Youtube'de önüme çıkmış idi. Direkt engelledim(ilgilenmiyorum dedim) Şimdi bi bakayım gizli sekmeden

İzledim, her insan çok para kazanamaz. Kazansa da sistem izin vermez. Bir araştırmaya göre dünya üzerindeki gıda üretimi 13 milyar insana yetecek kadarmış, günümüzde hala insanlar açlıktan yada yetersiz beslemeden hayatlarını kayıp etmekte. Bir çoğu okulu bile göremiyor.....
Gerçek öğretmenler de belirli bir eğitim düzeyini tamamlayıp o koltuğa oturuyor. Onlarda bu elaman gibi okulu bıraksa ne olacak?
Neden herkes bir şeyler başarmak zorundaymış gibi kakalayıp duruyorlar anlamıyorum, herkes ister ultra zengin olmak. Elimizde yeterli imkan olmayınca yırtın dur pek bir anlam etmeyecek, bırakın da boşluğu en iyi şekilde doldurmaya çalışın.