Türkçe öğretmenime "Bana bildiğim şeyleri neden öğretiyorsunuz? İlerde x mesleğini yaptığımda bu benim ne işime yarayacak" demiştim. Cevap verememişti. Saçma sapan birkaç şey uydurdu. İlk kazandığım parayı nasıl kazanacağımı okul öğretmedi. Kendim araştırarak öğrendim. Okul sadece modern köle yetiştirme sistemidir. Size bilgi vermez sizi cahilleştirir. Unutmayın sadece pes ettiğiniz zaman başarısız olursunuz