• 05-08-2021, 21:33:34
    #10
    Mutluluk verici bir konu
  • 05-08-2021, 21:33:56
    #11
    espence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bizim burda min gönderim 90 TL valla öğrenciyim ama aşar sanırım
    Bende nevşehir deyim hocam da 90 ₺ min gönderim yapan restaurant hangisi ? Merak ettim çokça hergün yemek siparişi veriyorum daha önce 90 lira tabanı olan bir restaurant ile karşılaşmadım. Yanlışım varsa düzeltin.
    2000evler, 350 evler, esentepe, güzelyurt,sümer heryere gönderim sağlıyor yemek sepeti
  • 05-08-2021, 21:35:21
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende nevşehir deyim hocam da 90 ₺ min gönderim yapan restaurant hangisi ? Merak ettim çokça hergün yemek siparişi veriyorum daha önce 90 lira tabanı olan bir restaurant ile karşılaşmadım. Yanlışım varsa düzeltin.
    2000evler, 350 evler, esentepe, güzelyurt,sümer heryere gönderim sağlıyor yemek sepeti
    ürgüp hocam çiğ köfteci bile 90 tl
    tatlıcı 55 tl
    diğerleri 100
  • 05-08-2021, 21:37:09
    #13
    gokanke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenci arkadaşlar adına teşekkür ederim hocam.
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel düşünceniz için tebrik ediyorum ☺
    Umarım gerçekten ihtiyacı olan birileri faydalanır.
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım gerçekten ihtiyacı olan kardeşler yararlanır. Adamsın hocam.
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    örnek alınası davranış. tebrikler.
    Fertig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle düşünceleri görmek çok güzel Allah kesenizden bereketi eksik etmesin. Hayırlı geceler.
    sukur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öğrenciler adına teşekkürler
    benduygu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah bereket versin daha fazlasını versin
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutluluk verici bir konu

    Allah herkesin kesesine bereket versin arkadaşlar, Umarım devam ettiririz bu tür davranışları forum olarak alan arkadaşlara afiyet olsun şimdiden İlerleyen zamanda tekrar yaparız. Hepinize teşekkür ederim.
    • gokanke
    gokanke bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-08-2021, 21:38:04
    #14
    espence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürgüp hocam çiğ köfteci bile 90 tl
    tatlıcı 55 tl
    diğerleri 100
    Ürgüp'e geldiğimde size uygun olrusa dışarda oturup hem tanışma fırsatımız olur hemde yemeğimizi yeriz hocam
    Sözüm olsun.
  • 05-08-2021, 21:39:33
    #15
    helal olsun be valla boyle konulara bayılıyorum
  • 05-08-2021, 21:41:31
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürgüp'e geldiğimde size uygun olrusa dışarda oturup hem tanışma fırsatımız olur hemde yemeğimizi yeriz hocam
    Sözüm olsun.
    şaka bir yana şu an çok şükür kazanıyorum ihtiyacım yok ama umarım ihtiyacı olan bir arkadaşa gider bu fırsat. Geldiğinizde ulaşın görüşelim
  • 06-08-2021, 02:32:24
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tebrikler çok güzel bir davranış.