İhtiyacı Olan 2 Öğrenci Kardeşime Yemek - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İhtiyacı Olan 2 Öğrenci Kardeşime Yemek
16
●
338
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İhtiyacı Olan 2 Öğrenci Kardeşime Yemek
1
2
05-08-2021, 21:22:02
#1
Misafir
Merhaba iyi forumlar
AFİYET OLSUN ŞİMİDEN 3 KİŞİYE YEMEK SÖYLEDİK
İyi Akşamlar Dilerim Cümleten
Alkanmedya
,
Kirkbir
,
tunastark
ve
15 kişi
bunu beğendi.
18 kişi
bunu beğendi.
05-08-2021, 21:23:07
#2
gokanke
🏆 Wordpress Uzmanı
Öğrenci arkadaşlar adına teşekkür ederim hocam.
05-08-2021, 21:23:18
#3
ElinSoft
Güzel düşünceniz için tebrik ediyorum ☺
Umarım gerçekten ihtiyacı olan birileri faydalanır.
05-08-2021, 21:23:20
#4
Mabel
Umarım gerçekten ihtiyacı olan kardeşler yararlanır. Adamsın hocam.
05-08-2021, 21:24:27
#5
smmpanelnet
🏆 SMM-PANEL.NET
örnek alınası davranış. tebrikler.
05-08-2021, 21:25:17
#6
Fertig
Üyeliği durduruldu
Böyle düşünceleri görmek çok güzel
Allah kesenizden bereketi eksik etmesin. Hayırlı geceler.
05-08-2021, 21:25:56
#7
sukur
öğrenciler adına teşekkürler
05-08-2021, 21:30:45
#8
espence
hocam bizim burda min gönderim 90 TL valla
öğrenciyim ama aşar sanırım
05-08-2021, 21:33:20
#9
benduygu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
allah bereket versin daha fazlasını versin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler