Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürgüp'e geldiğimde size uygun olrusa dışarda oturup hem tanışma fırsatımız olur hemde yemeğimizi yeriz hocam
Sözüm olsun.
şaka bir yana şu an çok şükür kazanıyorum ihtiyacım yok ama umarım ihtiyacı olan bir arkadaşa gider bu fırsat. Geldiğinizde ulaşın görüşelim