• 30-07-2021, 00:23:40
    #1
    Yaşlılık başa dert. Siz siz olun sakın yaşlanmayın ve mutlaka spor yaparak yaş alın. Yoksa ileride sıkıntıların ardı arkası kesilmiyor.
    Sağ dizimde yük taşırken ve basamak çıkarken bir ağrı ve acı oluyor 3 senedir böyle, aslında gidecektim doktora biraz bekledim geçer diye ama 3-4 ay oldu geçmedi tam gitmeye karar verdim pandemi patladı öyle kaldı.
    Sol omzumda da hareket kaybı var belli bir noktadan sonra kaldıramıyorum kolumu omuz kilitleniyor ve felaket bir acı oluyor zorlarsam. Buda 4 aydır var bunu da bekledim geçmeyince randevuyu aldım şehir hastanesinden. Yarın 11 de gideceğim inşallah.
    Umarım film vs çekilecekse hepsi bir arada olur biter yoksa hastane hastane dolaşacak durumum da yok.

    İşin garibi bu 2 rahatsızlıkta durduk yere oldu. Bir zorlama darbe kaza vs yok. Dediğim gibi 40 yaştan sonra vücut geri gitmeye başlıyor 50 ye doğru iyice artıyor sıkıntılar. 30 yaş altı arkadaşlar mutlaka düzenli spor yaparak hazırlanın 40 lı yaşlara.
  • 30-07-2021, 00:26:36
    #2
    Küçük hastanelere gitmek daha mantıklı zira MR sırası çok fazla bilmem ne hastanesine vereyim orda gidin çektirin gelin diyecekler.
  • 30-07-2021, 00:27:12
    #3
    Maddi durumdan dolayı özel hastanelere çok nadir giderim, bu zamana kadar devlet hastanelerinde hiç bir problem yaşamadım tabi bu biraz da hastalığa bağlı. Geçmiş olsun, umarım yakın zamanda iyileşirsiniz.
  • 30-07-2021, 00:27:27
    #4
    Sen Maniden haber ver gerisi hal olur şimdiden Allah şifa versin
  • 30-07-2021, 00:33:12
    #5
    AlperenYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçük hastanelere gitmek daha mantıklı zira MR sırası çok fazla bilmem ne hastanesine vereyim orda gidin çektirin gelin diyecekler.
    MHRS den aldım randevuyu taa 9 temmuzda yarına ancak randevu verdi ve bir tek burası vardı seçenek.
  • 30-07-2021, 00:34:52
    #6
    Çok Geçmiş olsun hocam
  • 30-07-2021, 00:38:28
    #7
    AlperenYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçük hastanelere gitmek daha mantıklı zira MR sırası çok fazla bilmem ne hastanesine vereyim orda gidin çektirin gelin diyecekler.
    Hocam annemin rahatsızlıklarından dolayı en az 50 kere gitmişimdir şehir hastanesine ama hiçbir şekilde böyle bir durum ile rastlamadım mr ve türlerini de bir çok defa çektirdik genellikle 1 hafta sonraya randevu veriliyor
  • 30-07-2021, 00:39:38
    #8
    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam annemin rahatsızlıklarından dolayı en az 50 kere gitmişimdir şehir hastanesine ama hiçbir şekilde böyle bir durum ile rastlamadım mr ve türlerini de bir çok defa çektirdik genellikle 1 hafta sonraya randevu veriliyor
    Aynı hastanede mi yapılıyor mr vs.
  • 30-07-2021, 00:40:27
    #9
    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam annemin rahatsızlıklarından dolayı en az 50 kere gitmişimdir şehir hastanesine ama hiçbir şekilde böyle bir durum ile rastlamadım mr ve türlerini de bir çok defa çektirdik genellikle 1 hafta sonraya randevu veriliyor
    Kendimi bildim bileli hastanelerde sürünürüm hep böyle oluyor genelde ilçedeki küçük bir poliklinik gibi bi hastaneye şurda mr çektir gel diyorlar haliyle 1-2 hafta beklememek aynı gün halletmek için koşuşturmaya giriyor insan ve hastayken daha çok hasta oluyor.