Maddi durumdan dolayı özel hastanelere çok nadir giderim, bu zamana kadar devlet hastanelerinde hiç bir problem yaşamadım tabi bu biraz da hastalığa bağlı. Geçmiş olsun, umarım yakın zamanda iyileşirsiniz.