tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam annemin rahatsızlıklarından dolayı en az 50 kere gitmişimdir şehir hastanesine ama hiçbir şekilde böyle bir durum ile rastlamadım mr ve türlerini de bir çok defa çektirdik genellikle 1 hafta sonraya randevu veriliyor
Kendimi bildim bileli hastanelerde sürünürüm hep böyle oluyor genelde ilçedeki küçük bir poliklinik gibi bi hastaneye şurda mr çektir gel diyorlar haliyle 1-2 hafta beklememek aynı gün halletmek için koşuşturmaya giriyor insan ve hastayken daha çok hasta oluyor.