• 22-07-2021, 19:24:21
    #10
    Daha sabah yedim, çok iyi fakat bitmiyor
  • 22-07-2021, 19:28:17
    #11
    Evet israf olabilir ama bu yasaklanması gerektiğini göstermez. Adam yediklerinin yüzlerce katını otele ödüyor ister yer ister çöpe atar ve bu hiç kimseyi ilgilendirmez.
  • 22-07-2021, 19:30:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ne kadarını alıp başkalarının almasını engellersen, tatile verdiğin parayı o kadar kurtarırsın. ay sonu konuşma paketinde 250 dakika kalır, onu birini arayarak "ee ne yapıyorsun" boş lafları ile bitirmen gerek. sonuçta karşılığını alman lazım. araç kiraladığında depoyu azaltma. mutlaka bitir ki parasını çıkarabil. birine sadaka verdiğinde yeteri kadar insana duyur ve yeteri kadar resim çekip instagram'da paylaş. yoksa tam anlamı ile verdiğin paranın karşılığını alamazsın.

    bu lanet şey her ne ise, sonu gelmez. başka şeye evrilir. başka şeye dönüşür. fakat asla bu ülkede bitmez. adı görgüsüzlük mü, ahlaksızlık mı, kansızlık mı bilinmez ama insanda biraz terbiye olacak. sokakta yaşayan insanlar var ya. forumda bunu yapacak biri var ve sessizle izliyor ise üzerine alınsın. gereksizsiniz. oksijen israfları.
  • 22-07-2021, 19:40:39
    #13
    Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadarını alıp başkalarının almasını engellersen, tatile verdiğin parayı o kadar kurtarırsın. ay sonu konuşma paketinde 250 dakika kalır, onu birini arayarak "ee ne yapıyorsun" boş lafları ile bitirmen gerek. sonuçta karşılığını alman lazım. araç kiraladığında depoyu azaltma. mutlaka bitir ki parasını çıkarabil. birine sadaka verdiğinde yeteri kadar insana duyur ve yeteri kadar resim çekip instagram'da paylaş. yoksa tam anlamı ile verdiğin paranın karşılığını alamazsın.

    bu lanet şey her ne ise, sonu gelmez. başka şeye evrilir. başka şeye dönüşür. fakat asla bu ülkede bitmez. adı görgüsüzlük mü, ahlaksızlık mı, kansızlık mı bilinmez ama insanda biraz terbiye olacak. sokakta yaşayan insanlar var ya. forumda bunu yapacak biri var ve sessizle izliyor ise üzerine alınsın. gereksizsiniz. oksijen israfları.
    Çok güzel yazmışsın.
  • 22-07-2021, 19:48:07
    #14
    ben küçüklüğümden beri tabağıma yiyebileceğim kadarını alırım, daha yiyebilecek olsam bile tabağım bitti ise ilave etmem, bu tamamen ailenin yetiştiriş tarzı ile alakalı, yazık günah.
  • 22-07-2021, 20:23:38
    #15
    Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet israf olabilir ama bu yasaklanması gerektiğini göstermez. Adam yediklerinin yüzlerce katını otele ödüyor ister yer ister çöpe atar ve bu hiç kimseyi ilgilendirmez.
    Verdiği parayla ilgisi hiç yok bunun. Elektrik beleş diye lambayı hiç söndürmemek ile aynı şey bu. Para verdim çöpe atarım mantığı ancak cahilliktir...
  • 22-07-2021, 20:27:05
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yazik :/ bende tatildeydim ayni manzarayla bicok kez karsilastim herkese su filmi izlemesini tavsiye ediyorum *** the platform***
  • 22-07-2021, 20:32:02
    #17
    hocam askere gittin mi bilmiyorum ama bu gördüğün masa sanırım hayatında gördüğün en israf olmayan hareket olabilirdi. sadece şunu söyleyeyim bu tür israf edilen yiyeceklerin tırlarla çöplüklere taşındığını düşünün