ne kadarını alıp başkalarının almasını engellersen, tatile verdiğin parayı o kadar kurtarırsın. ay sonu konuşma paketinde 250 dakika kalır, onu birini arayarak "ee ne yapıyorsun" boş lafları ile bitirmen gerek. sonuçta karşılığını alman lazım. araç kiraladığında depoyu azaltma. mutlaka bitir ki parasını çıkarabil. birine sadaka verdiğinde yeteri kadar insana duyur ve yeteri kadar resim çekip instagram'da paylaş. yoksa tam anlamı ile verdiğin paranın karşılığını alamazsın.

bu lanet şey her ne ise, sonu gelmez. başka şeye evrilir. başka şeye dönüşür. fakat asla bu ülkede bitmez. adı görgüsüzlük mü, ahlaksızlık mı, kansızlık mı bilinmez ama insanda biraz terbiye olacak. sokakta yaşayan insanlar var ya. forumda bunu yapacak biri var ve sessizle izliyor ise üzerine alınsın. gereksizsiniz. oksijen israfları.