hocam askere gittin mi bilmiyorum ama bu gördüğün masa sanırım hayatında gördüğün en israf olmayan hareket olabilirdi. sadece şunu söyleyeyim bu tür israf edilen yiyeceklerin tırlarla çöplüklere taşındığını düşünün