Konu
İsraf.
22-07-2021, 19:48:07
#14
Psi
ben küçüklüğümden beri tabağıma yiyebileceğim kadarını alırım, daha yiyebilecek olsam bile tabağım bitti ise ilave etmem, bu tamamen ailenin yetiştiriş tarzı ile alakalı, yazık günah.