Evet israf olabilir ama bu yasaklanması gerektiğini göstermez. Adam yediklerinin yüzlerce katını otele ödüyor ister yer ister çöpe atar ve bu hiç kimseyi ilgilendirmez.
Verdiği parayla ilgisi hiç yok bunun. Elektrik beleş diye lambayı hiç söndürmemek ile aynı şey bu. Para verdim çöpe atarım mantığı ancak cahilliktir...