Ne yapacağız böyle ? Huzur kalmadı.
20
●662
- 20-07-2021, 03:12:38Bende yakında konu açacağım, geçen gün parktan geçmek durumunda kalktım, hepsi 18 yaş altı 6-7 çocuk önümü kesip bahçe demiri falan para(haraç) almaya kalktılar tekini bacağından bıçaklamak zorunda kaldım kurtulabilmek için. Aynı çocuklar hala dışarda onun bunun yolunu kesip para almaya çalışıyorlar, sağı solu yağmalıyorlar video ve fotoğrafları var hiç bir şey yapılmıyor olması beni deli ediyor.
- 20-07-2021, 03:15:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Geçmiş olsun hocam, ne diyelim bilmiyorum açıkçası taşınmayı düşünüyorum.SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taşınmaya mecbur bırakıyorlar bizi, kendi ülkemizde şu yaşadıklarımıza bakın... - 20-07-2021, 03:23:30Çünkü suriyeliler de oy kullanabiliyor ya hocam ondan dolayı bir şey yapılmıyor. Böyle bir olay olur mu arkadaş? Bizim çöplüğümüzde bizden para almaya kalkıyorlar. Aynı şeyi bana yapacaklar alırım arabamdan beyzbol sobasını kafa göz girerim. Ama durr !! Bu sefer de biz suçlu oluruz. BSkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2021, 03:26:01Hangi evden bunlar oluyorsa çağıracaksan hiçbir şey demeden güzelce kafasını gözünü kıracaksın, daha sonra polis gelirse diyeceksin ki uyar dediniz , konuşarak aylarca uyardık anlamadılar bir de böyle denedim diyeceksin...sicknessxD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2021, 03:49:05Hudut namustur hocam. Ama görüyoruz ki önüne gelen geçiyor. İran üzerinden Bitlis/Tatvan ve Van/İpekyolu bölgelerine Afgan akını mevcut. Derhal bir düzen getirilmesi lazım bu işe, yoksa ben bu tünelin sonunda şahsen ışık görmüyorum.
- 20-07-2021, 15:31:43çok geçmiş olsunSkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle