• 20-07-2021, 03:12:38
    #10
    Bende yakında konu açacağım, geçen gün parktan geçmek durumunda kalktım, hepsi 18 yaş altı 6-7 çocuk önümü kesip bahçe demiri falan para(haraç) almaya kalktılar tekini bacağından bıçaklamak zorunda kaldım kurtulabilmek için. Aynı çocuklar hala dışarda onun bunun yolunu kesip para almaya çalışıyorlar, sağı solu yağmalıyorlar video ve fotoğrafları var hiç bir şey yapılmıyor olması beni deli ediyor.
  • 20-07-2021, 03:15:13
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yakında konu açacağım, geçen gün parktan geçmek durumunda kalktım, hepsi 18 yaş altı 6-7 çocuk önümü kesip bahçe demiri falan para(haraç) almaya kalktılar tekini bacağından bıçaklamak zorunda kaldım kurtulabilmek için. Aynı çocuklar hala dışarda onun bunun yolunu kesip para almaya çalışıyorlar, sağı solu yağmalıyorlar video ve fotoğrafları var hiç bir şey yapılmıyor olması beni deli ediyor.
    Geçmiş olsun hocam, ne diyelim bilmiyorum açıkçası taşınmayı düşünüyorum.
    Taşınmaya mecbur bırakıyorlar bizi, kendi ülkemizde şu yaşadıklarımıza bakın...
  • 20-07-2021, 03:21:38
    #12
    Ben kendi milletimin arasında yaşıyorum da ne oluyor?

    Sağ olsun bir abi her gece çıkıp yeter *** artık diye bağırıp susturuyor da rahat uyuyoruz geceleri.
  • 20-07-2021, 03:23:03
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu daha iyi günler.
  • 20-07-2021, 03:23:30
    #14
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yakında konu açacağım, geçen gün parktan geçmek durumunda kalktım, hepsi 18 yaş altı 6-7 çocuk önümü kesip bahçe demiri falan para(haraç) almaya kalktılar tekini bacağından bıçaklamak zorunda kaldım kurtulabilmek için. Aynı çocuklar hala dışarda onun bunun yolunu kesip para almaya çalışıyorlar, sağı solu yağmalıyorlar video ve fotoğrafları var hiç bir şey yapılmıyor olması beni deli ediyor.
    Çünkü suriyeliler de oy kullanabiliyor ya hocam ondan dolayı bir şey yapılmıyor. Böyle bir olay olur mu arkadaş? Bizim çöplüğümüzde bizden para almaya kalkıyorlar. Aynı şeyi bana yapacaklar alırım arabamdan beyzbol sobasını kafa göz girerim. Ama durr !! Bu sefer de biz suçlu oluruz. B
  • 20-07-2021, 03:26:01
    #15
    sicknessxD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bu konuyu ırkçılık vs olarak algılamayın lütfen..
    Sağımız, solumuz arka cadde neredeyse tamamen suriyelilerden oluşuyor. Gecenin 3'ü oldu ve uyuyamıyoruz sabaha kadar bir yanda arapça şarkılar, diğer tarafta kavga bağırış çağırış sesleri.
    Ne huzur, ne uyku kalmadı ne yapacağımızı bilmiyoruz.
    Polisi aradık,az önce polis geldi görüştük uyarmak dışında yapabileceğimiz bir şey yok, her gün yüzlerce şikayet geliyor dedi, duymamazlıktan gelin dedi gitti.

    Camlar kırılıyor, kapılar çarpılıyor birbirleri ile kavga ediyorlar.
    Dün de 4 ekip gelip ayırmaya çalıştı kavga edenleri.

    Nereye gidiyoruz, ne olacak sonumuz belli değil gerçekten.
    Nereye kadar sabredeceğiz ? Bıktım gerçekten artık hayattan soğuttular..
    Hangi evden bunlar oluyorsa çağıracaksan hiçbir şey demeden güzelce kafasını gözünü kıracaksın, daha sonra polis gelirse diyeceksin ki uyar dediniz , konuşarak aylarca uyardık anlamadılar bir de böyle denedim diyeceksin...
  • 20-07-2021, 03:40:43
    #16
    Korona önlemleri kapsamında 24:00'dan sonra müzik yasak değilmi idi? Hani şu genelge yasaklarından birisi.

    Yaş ve cinsiyet farketmeksizin tüm mülteciler ülkeden gönderilmelidir.
  • 20-07-2021, 03:49:05
    #17
    Hudut namustur hocam. Ama görüyoruz ki önüne gelen geçiyor. İran üzerinden Bitlis/Tatvan ve Van/İpekyolu bölgelerine Afgan akını mevcut. Derhal bir düzen getirilmesi lazım bu işe, yoksa ben bu tünelin sonunda şahsen ışık görmüyorum.
  • 20-07-2021, 15:31:43
    #18
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yakında konu açacağım, geçen gün parktan geçmek durumunda kalktım, hepsi 18 yaş altı 6-7 çocuk önümü kesip bahçe demiri falan para(haraç) almaya kalktılar tekini bacağından bıçaklamak zorunda kaldım kurtulabilmek için. Aynı çocuklar hala dışarda onun bunun yolunu kesip para almaya çalışıyorlar, sağı solu yağmalıyorlar video ve fotoğrafları var hiç bir şey yapılmıyor olması beni deli ediyor.
    çok geçmiş olsun