Hudut namustur hocam. Ama görüyoruz ki önüne gelen geçiyor. İran üzerinden Bitlis/Tatvan ve Van/İpekyolu bölgelerine Afgan akını mevcut. Derhal bir düzen getirilmesi lazım bu işe, yoksa ben bu tünelin sonunda şahsen ışık görmüyorum.