Bende yakında konu açacağım, geçen gün parktan geçmek durumunda kalktım, hepsi 18 yaş altı 6-7 çocuk önümü kesip bahçe demiri falan para(haraç) almaya kalktılar tekini bacağından bıçaklamak zorunda kaldım kurtulabilmek için. Aynı çocuklar hala dışarda onun bunun yolunu kesip para almaya çalışıyorlar, sağı solu yağmalıyorlar video ve fotoğrafları var hiç bir şey yapılmıyor olması beni deli ediyor.
Çünkü suriyeliler de oy kullanabiliyor ya hocam ondan dolayı bir şey yapılmıyor. Böyle bir olay olur mu arkadaş? Bizim çöplüğümüzde bizden para almaya kalkıyorlar. Aynı şeyi bana yapacaklar alırım arabamdan beyzbol sobasını kafa göz girerim. Ama durr !! Bu sefer de biz suçlu oluruz. B