SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yakında konu açacağım, geçen gün parktan geçmek durumunda kalktım, hepsi 18 yaş altı 6-7 çocuk önümü kesip bahçe demiri falan para(haraç) almaya kalktılar tekini bacağından bıçaklamak zorunda kaldım kurtulabilmek için. Aynı çocuklar hala dışarda onun bunun yolunu kesip para almaya çalışıyorlar, sağı solu yağmalıyorlar video ve fotoğrafları var hiç bir şey yapılmıyor olması beni deli ediyor.
çok geçmiş olsun