Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
KYK Enflasyon Problemi. Muhasebeci, Maliyeci arkadaşlar yardım.
16
●588
- 17-07-2021, 16:46:53hayırlı olsun hocam 14.900 olarak ödemeyeceğinizi ve her yıl enflasyondan dolayı miktarın artacağı aklınızda bulunsun. Bu son ödeme tarihinden bağımsız bu arada yani benim son ödeme tarihime daha var 15 binimi öder rahatıma bakarım yok. Bende ana paramı ödemek istiyorum ancak öyle olmuyor
- 17-07-2021, 16:53:33Bu yıl mezun oldum şu an E-Devlet üzerinden kontrol ettiğimde KYK tarafından bana ödenen miktar 10.700 TL ödenmesi istenen miktar 11.521 TL olarak gözüküyor. Siz de fark bayağı yüksekmiş hocam. Bize de enflasyon binecek geçmiş olsun
- 17-07-2021, 16:56:07gerçekten çok iyi miktar hocam keşke banada öyle bir fark çıksa gerçi henüz hesaplattıramadım ama bakalım ne çıkacak
EmircanAksu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-07-2021, 17:19:13Hocam ss atabilme şansın var mı? Böyleyse eğer ben dolandırildim demek 5500 e 7000 tl ödeme yaptım. Ayrıca hesaplandıgi ilk gün ödedim. Hemde %30 tefe indirimli hali bu.EmircanAksu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2021, 17:54:44Tabii hocampdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana ödenen miktar ; - 17-07-2021, 18:04:03@pdr51; Bana nasıl bu kadar düşük çıkabiliyor ki hocam? Ben mi yanlış bakıyorum acaba? Şüphe ettim şimdi
- 17-07-2021, 18:14:20Bilmiyorum hocam ama çok iyi gerçekten kyk nin bana garezi var sanırım sizin kinin yarısı kadar miktara sizinkinin iki katı miktar kadar fark enflasyon ödemesi yaptım. Hemde %30 tefe indirimli olarak gerçekten çok garip farklı bir sistemi varya da hata var sistemde. 2020 de hesaplandıgi gün ödeme yaptım.EmircanAksu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


- 17-07-2021, 18:16:46Cidden garip hocam. Acayip bir hesaplama ben de çözemedim ya da hatalı dediğiniz gibipdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

