• 17-07-2021, 16:46:53
    #10
    hayırlı olsun hocam 14.900 olarak ödemeyeceğinizi ve her yıl enflasyondan dolayı miktarın artacağı aklınızda bulunsun. Bu son ödeme tarihinden bağımsız bu arada yani benim son ödeme tarihime daha var 15 binimi öder rahatıma bakarım yok. Bende ana paramı ödemek istiyorum ancak öyle olmuyor
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende aldım 14.900 2024 yılında ödemesi başlayacak aslan besleyecek yemini düşünmez
  • 17-07-2021, 16:53:33
    #11
    Bu yıl mezun oldum şu an E-Devlet üzerinden kontrol ettiğimde KYK tarafından bana ödenen miktar 10.700 TL ödenmesi istenen miktar 11.521 TL olarak gözüküyor. Siz de fark bayağı yüksekmiş hocam. Bize de enflasyon binecek geçmiş olsun
  • 17-07-2021, 16:56:07
    #12
    gerçekten çok iyi miktar hocam keşke banada öyle bir fark çıksa gerçi henüz hesaplattıramadım ama bakalım ne çıkacak
    EmircanAksu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yıl mezun oldum şu an E-Devlet üzerinden kontrol ettiğimde KYK tarafından bana ödenen miktar 10.700 TL ödenmesi istenen miktar 11.521 TL olarak gözüküyor. Siz de fark bayağı yüksekmiş hocam. Bize de enflasyon binecek geçmiş olsun
  • 17-07-2021, 17:19:13
    #13
    EmircanAksu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yıl mezun oldum şu an E-Devlet üzerinden kontrol ettiğimde KYK tarafından bana ödenen miktar 10.700 TL ödenmesi istenen miktar 11.521 TL olarak gözüküyor. Siz de fark bayağı yüksekmiş hocam. Bize de enflasyon binecek geçmiş olsun
    Hocam ss atabilme şansın var mı? Böyleyse eğer ben dolandırildim demek 5500 e 7000 tl ödeme yaptım. Ayrıca hesaplandıgi ilk gün ödedim. Hemde %30 tefe indirimli hali bu.
  • 17-07-2021, 17:54:44
    #14
    pdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ss atabilme şansın var mı? Böyleyse eğer ben dolandırildim demek 5500 e 7000 tl ödeme yaptım. Ayrıca hesaplandıgi ilk gün ödedim. Hemde %30 tefe indirimli hali bu.
    Tabii hocam
    Bana ödenen miktar ;
  • 17-07-2021, 18:04:03
    #15
    @pdr51; Bana nasıl bu kadar düşük çıkabiliyor ki hocam? Ben mi yanlış bakıyorum acaba? Şüphe ettim şimdi
  • 17-07-2021, 18:14:20
    #16
    EmircanAksu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @pdr51; Bana nasıl bu kadar düşük çıkabiliyor ki hocam? Ben mi yanlış bakıyorum acaba? Şüphe ettim şimdi
    Bilmiyorum hocam ama çok iyi gerçekten kyk nin bana garezi var sanırım sizin kinin yarısı kadar miktara sizinkinin iki katı miktar kadar fark enflasyon ödemesi yaptım. Hemde %30 tefe indirimli olarak gerçekten çok garip farklı bir sistemi varya da hata var sistemde. 2020 de hesaplandıgi gün ödeme yaptım.



  • 17-07-2021, 18:16:46
    #17
    pdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum hocam ama çok iyi gerçekten kyk nin bana garezi var sanırım sizin kinin yarısı kadar miktara sizinkinin iki katı miktar kadar fark enflasyon ödemesi yaptım.



    Cidden garip hocam. Acayip bir hesaplama ben de çözemedim ya da hatalı dediğiniz gibi