Bu yıl mezun oldum şu an E-Devlet üzerinden kontrol ettiğimde KYK tarafından bana ödenen miktar 10.700 TL ödenmesi istenen miktar 11.521 TL olarak gözüküyor. Siz de fark bayağı yüksekmiş hocam. Bize de enflasyon binecek geçmiş olsun
Hocam ss atabilme şansın var mı? Böyleyse eğer ben dolandırildim demek 5500 e 7000 tl ödeme yaptım. Ayrıca hesaplandıgi ilk gün ödedim. Hemde %30 tefe indirimli hali bu.