Bilmiyorum hocam ama çok iyi gerçekten kyk nin bana garezi var sanırım sizin kinin yarısı kadar miktara sizinkinin iki katı miktar kadar fark enflasyon ödemesi yaptım.
Cidden garip hocam. Acayip bir hesaplama
ben de çözemedim ya da hatalı dediğiniz gibi