Peyz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu sene eşek arısı yok galiba.
15
●212
- 12-07-2021, 17:02:02Burası konu dışı, izin verilen her konuda istediğimi konuşurum. Forumla alakalı içerikler görmek istiyorsan, konu dışı yerine başka kategoriler de var biraz oralarda gez, burada vakit harcama boşuna.
- 12-07-2021, 17:03:29çok basit, girip bu kategoriye bakma. Hatta bu arkadaşın yazdığına cevap bile verme Olsun bitsin. Moral bozmak için elinden ne geliyorsa yapıyorsunuz.Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada bende görmedim normalde 1,2 tane görürdüm, acaba başka ülkeye göç ettilerse vay halimize
onlar bile gitti
- 12-07-2021, 17:03:34Aslında amacım başka evlerde durumun ne olduğunu öğrenmekti, çünkü kendisinden çok çektik.acilwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2021, 17:09:51Sivas/Divriği ilçesinde geçtiğimiz hafta farklı zamanlarda birkaç tane gördüm ben. Fakat dikkatimi çekti yılan fazlaca var dağlık bölgelerde. Önceki yıllarda çok az rastlardım.
- 13-07-2021, 11:26:47Gözlemlerime göre, meyveler çiçek açtığı zaman soğuktan yanarsa, o sene eşek arılarını hiç görmüyorum. Ama meyveler yanmadıysa, ağaçlar meyve ile doluysa arıdan geçilmiyor bağ bahçe. Muazzam bir düzen var, çocukluğumda hatırlarım, meyveler her sene olurdu, bol bol arıdan da nasibimizi alırdık. Ama şimdilerde maalesef tam tersi, meyvelerin çoğu hem çok sıcaktan hem de soğuktan maalesef kendini yitiriyor...
- 13-07-2021, 11:30:33Aynen ortam burda çok bozuldu bir daha r10 a girmeyerek tepkini ortaya koyabilirsinPeyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onlar bile gitti