• 12-07-2021, 17:02:02
    #10
    Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komedi ya valla , forum ne hale geldi
    Burası konu dışı, izin verilen her konuda istediğimi konuşurum. Forumla alakalı içerikler görmek istiyorsan, konu dışı yerine başka kategoriler de var biraz oralarda gez, burada vakit harcama boşuna.
  • 12-07-2021, 17:03:29
    #11
    Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komedi ya valla , forum ne hale geldi
    çok basit, girip bu kategoriye bakma. Hatta bu arkadaşın yazdığına cevap bile verme Olsun bitsin. Moral bozmak için elinden ne geliyorsa yapıyorsunuz.


    bu arada bende görmedim normalde 1,2 tane görürdüm, acaba başka ülkeye göç ettilerse vay halimize onlar bile gitti
  • 12-07-2021, 17:03:34
    #12
    acilwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar burası off-topic yani gırgır bölümü çok abartmayın arkadaş düşüncelerini dile getirmiş
    Aslında amacım başka evlerde durumun ne olduğunu öğrenmekti, çünkü kendisinden çok çektik.
  • 12-07-2021, 17:09:51
    #13
    Sivas/Divriği ilçesinde geçtiğimiz hafta farklı zamanlarda birkaç tane gördüm ben. Fakat dikkatimi çekti yılan fazlaca var dağlık bölgelerde. Önceki yıllarda çok az rastlardım.
  • 13-07-2021, 02:48:44
    #14
    Hocam konuyu görünce benim de aklıma geldi gerçekten bu yaz şu ana kadar bende evde hiç görmedim.
  • 13-07-2021, 11:26:47
    #15
    Gözlemlerime göre, meyveler çiçek açtığı zaman soğuktan yanarsa, o sene eşek arılarını hiç görmüyorum. Ama meyveler yanmadıysa, ağaçlar meyve ile doluysa arıdan geçilmiyor bağ bahçe. Muazzam bir düzen var, çocukluğumda hatırlarım, meyveler her sene olurdu, bol bol arıdan da nasibimizi alırdık. Ama şimdilerde maalesef tam tersi, meyvelerin çoğu hem çok sıcaktan hem de soğuktan maalesef kendini yitiriyor...
  • 13-07-2021, 11:30:33
    #16
    Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komedi ya valla , forum ne hale geldi
    Aynen ortam burda çok bozuldu bir daha r10 a girmeyerek tepkini ortaya koyabilirsin