Bu sene eve bu arkadaş hiç girmedi. Her yaz en az 20 kez beni ziyaret eden arkadaşa, yaz mevsiminin ortasında hiç rastlamadım. Çamur arılarından bol bol var, eşek arısı yok.
Umarım yaz boyu karşılaşmayız bu arkadaşla, kendisi en çok korktuğum canlılardan biridir. Sizin evde durum nasıl?