• 12-07-2021, 16:52:41
    #1
    Bu sene eve bu arkadaş hiç girmedi. Her yaz en az 20 kez beni ziyaret eden arkadaşa, yaz mevsiminin ortasında hiç rastlamadım. Çamur arılarından bol bol var, eşek arısı yok.
    Umarım yaz boyu karşılaşmayız bu arkadaşla, kendisi en çok korktuğum canlılardan biridir. Sizin evde durum nasıl?

  • 12-07-2021, 16:54:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu konudan ne çıkartmalıyız hocam sonuç olarak
  • 12-07-2021, 16:55:13
    #3
    Einstein zamanında arılar yok olursa , insanlar da yok olur diye bir teori atmış ortaya belki de eve girmeleri gerekiyordur hocam
  • 12-07-2021, 16:55:15
    #4
    Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konudan ne çıkartmalıyız hocam sonuç olarak
    Mesela senin evine girdi mi, girmedi mi paylaşabilirsin.
  • 12-07-2021, 16:56:02
    #5
    Yönetici onayı bekliyor
    Peki bunu yazınca hayatımıza nasıl bir etkisi olacak
  • 12-07-2021, 16:57:38
    #6
    Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bunu yazınca hayatımıza nasıl bir etkisi olacak
    İlgilenmiyorsan konuyla, okuma git neden boşuna vakit harcıyorsun? Değil mi?
  • 12-07-2021, 17:00:25
    #7
    Yönetici onayı bekliyor
    komedi ya valla , forum ne hale geldi
  • 12-07-2021, 17:01:14
    #8
    Arkadaşlar burası off-topic yani gırgır bölümü çok abartmayın arkadaş düşüncelerini dile getirmiş
  • 12-07-2021, 17:01:23
    #9
    Bize de sinek hiç uğramadı. Bende hayretler içerisindeyim.