Konu
Bu sene eşek arısı yok galiba.
12-07-2021, 16:55:13
#3
Studio34
Einstein zamanında arılar yok olursa , insanlar da yok olur diye bir teori atmış ortaya belki de eve girmeleri gerekiyordur hocam