Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
komedi ya valla , forum ne hale geldi
çok basit, girip bu kategoriye bakma. Hatta bu arkadaşın yazdığına cevap bile verme Olsun bitsin. Moral bozmak için elinden ne geliyorsa yapıyorsunuz.


bu arada bende görmedim normalde 1,2 tane görürdüm, acaba başka ülkeye göç ettilerse vay halimize onlar bile gitti