Gözlemlerime göre, meyveler çiçek açtığı zaman soğuktan yanarsa, o sene eşek arılarını hiç görmüyorum. Ama meyveler yanmadıysa, ağaçlar meyve ile doluysa arıdan geçilmiyor bağ bahçe. Muazzam bir düzen var, çocukluğumda hatırlarım, meyveler her sene olurdu, bol bol arıdan da nasibimizi alırdık. Ama şimdilerde maalesef tam tersi, meyvelerin çoğu hem çok sıcaktan hem de soğuktan maalesef kendini yitiriyor...