• 29-06-2021, 13:59:35
    #10
    Biraz sert olacak ama para hakimi hokkabaz bile yapar. Başka çok bir şey söylemeye gerek yok.
  • 29-06-2021, 14:03:39
    #11
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan hocam. Kanunda tecavüzcüyü serbest bırakın mı yazıyor. Kanunla alakası yok bunun. Kocasını kendine şiddet uyguladığı için öldürmek zorunda kalan kadın geçen gün üniversite sınavına girdi. Hakim nefsi müdafaa dedi ve kadını serbest bıraktı. Her hakimin verdiği karar farklı. Biri veriyor biri vermiyor. Daha hala idamı getirmeyen meclise de yazık. Anca kavga etsinler.
    Neye göre idam istiyorsunuz hocam ?
    İslam kanunlarının olmadığı ülkede şeriat olabilir mi ?
    Adalet yok zaten birde idam gelse birilerinin agizinin lafına birileri gidecek.
    Ancak İslam'ın kanunları olsaydı bunların hiçbiri yaşanmazdı.
  • 29-06-2021, 14:18:18
    #12
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan hocam. Kanunda tecavüzcüyü serbest bırakın mı yazıyor. Kanunla alakası yok bunun. Kocasını kendine şiddet uyguladığı için öldürmek zorunda kalan kadın geçen gün üniversite sınavına girdi. Hakim nefsi müdafaa dedi ve kadını serbest bıraktı. Her hakimin verdiği karar farklı. Biri veriyor biri vermiyor. Daha hala idamı getirmeyen meclise de yazık. Anca kavga etsinler.
    Daha tacize doğru hüküm veremeyen adalete İDAM yetkisi verirsen ne olur sence bi düşün bakalım...
  • 29-06-2021, 14:21:13
    #13
    İsyanını hakli buluyorum ama hakim ile ilgili sorunu sil bence
  • 29-06-2021, 14:40:43
    #14
    Suç Raporu diye bir belgesel vardı, şöyle bir fragmanı vardı.

    Akrabalar katilin kim olduğunu biliyor.
    Komşular katilin kim olduğunu biliyor.
    Yerel polis katilin kim olduğunu biliyor.
    Savcı katilin kim olduğunu biliyor.
    Ama ne bildiğiniz değil, neyi ispat edebildiğiniz önemlidir.

    Hakimin böyle bir karar vermesinin tek nedeni olabilir.
    Elinde yeterince somut kanıt olmaması.
  • 29-06-2021, 14:47:34
    #15
    Benim bir mahkemem vardı, 12 yıllık mevzu. Yargıtay istinaf itirazlar derkeen, 2 yıl yatar kesinleşti geldi karşıma ( 2 yıl kadar önce ) Neyse ben avukat avukat geziyorum, bir de en iyisi olsun diyerek ağır ceza avukatları vs. Sicilime işlemesin diye yapmayacağım şey kalmadı artık, para falan hiç sorun değildi. Kimse avukatım olmak istemiyor çünkü yargıtay kararı var, yeterince itiraz olmuş süre dolmuş çıkarı yok. Hakim kararı yüzüme okuyacak ve cezaevine. Daha çıtı pıtı bir hanfendi, çocuk yani. çıktı karşıma, dedim eyvah. Bu kararı da ikiye katlar artık. Sonra ne mi oldu? Kapalı olan uzlaştırma yolunu oradan oraya bağlayıp buldu çıkardı bi madde yapıştırdı. Kaç savcı ve kaç avukatın şaşırıp kaldığını anlatamam size. Avukat bir abi de vardı mahkeme dışında bekliyordu, yok inanmıyorum dedi zor inandırdım..

    Bu hikaye şudur ki, kanun var evet, ama araştırıp iyice öğrenmek gerek.
  • 29-06-2021, 15:35:52
    #17
    Hapis cezasını tam olarak uygulansınlar yeter. İdam gelsin demekle olmuyor. İdam gelir suçsuz şekilde biri asılır bunun hakkını ödeyebilecek misin? her asılanın suçlu olduğunu bilebilir misin? Türkiye burası. Suçsuz asılan binlerce kişi olur. Asla idam gelmemeli. Hele bizim gibi bir ülkeye.
    Müebbet yeterli.
  • 29-06-2021, 16:13:12
    #18
    Bu ülkede adalet olduğunu düşünmüyorrum ne yazıkkı bunun gibi yüzlerce tecavüzcü ve katil serbest kalıyor aslında ne olması gerekiyordu biliyomusunuz kuzey kore lideri kim jong-un yaptığı gibi bu tecavüzcüleri televizyonda diri diri yakacaksın tüm şerefsizlere ibreti alem olacak bakalım o zaman böyle birşey yapmaya yürekleri yetecekmi neyse söyleyecek çok şey var sadece demek istediğim kararı veren hakimin kızının başına aynı olay gelse acaba yine bu kararı verecekmiydi çok merak ediyorum...