Benim bir mahkemem vardı, 12 yıllık mevzu. Yargıtay istinaf itirazlar derkeen, 2 yıl yatar kesinleşti geldi karşıma ( 2 yıl kadar önce ) Neyse ben avukat avukat geziyorum, bir de en iyisi olsun diyerek ağır ceza avukatları vs. Sicilime işlemesin diye yapmayacağım şey kalmadı artık, para falan hiç sorun değildi. Kimse avukatım olmak istemiyor çünkü yargıtay kararı var, yeterince itiraz olmuş süre dolmuş çıkarı yok. Hakim kararı yüzüme okuyacak ve cezaevine. Daha çıtı pıtı bir hanfendi, çocuk yani. çıktı karşıma, dedim eyvah. Bu kararı da ikiye katlar artık. Sonra ne mi oldu? Kapalı olan uzlaştırma yolunu oradan oraya bağlayıp buldu çıkardı bi madde yapıştırdı. Kaç savcı ve kaç avukatın şaşırıp kaldığını anlatamam size. Avukat bir abi de vardı mahkeme dışında bekliyordu, yok inanmıyorum dedi zor inandırdım..
Bu hikaye şudur ki, kanun var evet, ama araştırıp iyice öğrenmek gerek.