mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalan hocam. Kanunda tecavüzcüyü serbest bırakın mı yazıyor. Kanunla alakası yok bunun. Kocasını kendine şiddet uyguladığı için öldürmek zorunda kalan kadın geçen gün üniversite sınavına girdi. Hakim nefsi müdafaa dedi ve kadını serbest bıraktı. Her hakimin verdiği karar farklı. Biri veriyor biri vermiyor. Daha hala idamı getirmeyen meclise de yazık. Anca kavga etsinler.
Neye göre idam istiyorsunuz hocam ?
İslam kanunlarının olmadığı ülkede şeriat olabilir mi ?
Adalet yok zaten birde idam gelse birilerinin agizinin lafına birileri gidecek.
Ancak İslam'ın kanunları olsaydı bunların hiçbiri yaşanmazdı.