Hapis cezasını tam olarak uygulansınlar yeter. İdam gelsin demekle olmuyor. İdam gelir suçsuz şekilde biri asılır bunun hakkını ödeyebilecek misin? her asılanın suçlu olduğunu bilebilir misin? Türkiye burası. Suçsuz asılan binlerce kişi olur. Asla idam gelmemeli. Hele bizim gibi bir ülkeye.
Müebbet yeterli.