Bu ülkede adalet olduğunu düşünmüyorrum ne yazıkkı bunun gibi yüzlerce tecavüzcü ve katil serbest kalıyor aslında ne olması gerekiyordu biliyomusunuz kuzey kore lideri kim jong-un yaptığı gibi bu tecavüzcüleri televizyonda diri diri yakacaksın tüm şerefsizlere ibreti alem olacak bakalım o zaman böyle birşey yapmaya yürekleri yetecekmi neyse söyleyecek çok şey var sadece demek istediğim kararı veren hakimin kızının başına aynı olay gelse acaba yine bu kararı verecekmiydi çok merak ediyorum...