Tecavüzcüyu serbest bırakan hakim
27
●1.024
- 29-06-2021, 14:03:39Neye göre idam istiyorsunuz hocam ?mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İslam kanunlarının olmadığı ülkede şeriat olabilir mi ?
Adalet yok zaten birde idam gelse birilerinin agizinin lafına birileri gidecek.
Ancak İslam'ın kanunları olsaydı bunların hiçbiri yaşanmazdı. - 29-06-2021, 14:18:18Daha tacize doğru hüküm veremeyen adalete İDAM yetkisi verirsen ne olur sence bi düşün bakalım...mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2021, 14:21:13İsyanını hakli buluyorum ama hakim ile ilgili sorunu sil bence
- 29-06-2021, 14:40:43Suç Raporu diye bir belgesel vardı, şöyle bir fragmanı vardı.
Akrabalar katilin kim olduğunu biliyor.
Komşular katilin kim olduğunu biliyor.
Yerel polis katilin kim olduğunu biliyor.
Savcı katilin kim olduğunu biliyor.
Ama ne bildiğiniz değil, neyi ispat edebildiğiniz önemlidir.
Hakimin böyle bir karar vermesinin tek nedeni olabilir.
Elinde yeterince somut kanıt olmaması. - 29-06-2021, 14:47:34Benim bir mahkemem vardı, 12 yıllık mevzu. Yargıtay istinaf itirazlar derkeen, 2 yıl yatar kesinleşti geldi karşıma ( 2 yıl kadar önce ) Neyse ben avukat avukat geziyorum, bir de en iyisi olsun diyerek ağır ceza avukatları vs. Sicilime işlemesin diye yapmayacağım şey kalmadı artık, para falan hiç sorun değildi. Kimse avukatım olmak istemiyor çünkü yargıtay kararı var, yeterince itiraz olmuş süre dolmuş çıkarı yok. Hakim kararı yüzüme okuyacak ve cezaevine. Daha çıtı pıtı bir hanfendi, çocuk yani. çıktı karşıma, dedim eyvah. Bu kararı da ikiye katlar artık. Sonra ne mi oldu? Kapalı olan uzlaştırma yolunu oradan oraya bağlayıp buldu çıkardı bi madde yapıştırdı. Kaç savcı ve kaç avukatın şaşırıp kaldığını anlatamam size. Avukat bir abi de vardı mahkeme dışında bekliyordu, yok inanmıyorum dedi zor inandırdım..
Bu hikaye şudur ki, kanun var evet, ama araştırıp iyice öğrenmek gerek. - 29-06-2021, 15:35:52Hapis cezasını tam olarak uygulansınlar yeter. İdam gelsin demekle olmuyor. İdam gelir suçsuz şekilde biri asılır bunun hakkını ödeyebilecek misin? her asılanın suçlu olduğunu bilebilir misin? Türkiye burası. Suçsuz asılan binlerce kişi olur. Asla idam gelmemeli. Hele bizim gibi bir ülkeye.
Müebbet yeterli. - 29-06-2021, 16:13:12Bu ülkede adalet olduğunu düşünmüyorrum ne yazıkkı bunun gibi yüzlerce tecavüzcü ve katil serbest kalıyor aslında ne olması gerekiyordu biliyomusunuz kuzey kore lideri kim jong-un yaptığı gibi bu tecavüzcüleri televizyonda diri diri yakacaksın tüm şerefsizlere ibreti alem olacak bakalım o zaman böyle birşey yapmaya yürekleri yetecekmi neyse söyleyecek çok şey var sadece demek istediğim kararı veren hakimin kızının başına aynı olay gelse acaba yine bu kararı verecekmiydi çok merak ediyorum...