Anket Sigaraya kaç yaşında başladınız
Toplam Katılımcı Sayısı: 83
Sigaraya kaç yaşında başladınız
15 veya 15 yaşından önce başlayanlar ?
%42,17 (35 Oy)
16 ve 19 yaşı arasında başlayanlar ?
%15,66 (13 Oy)
20 ve 25 yaşı arasında başlayanlar ?
%2,41 (2 Oy)
25 ve üzeri başlayanlar ?
%0 (0 Oy)
Hiç başlamadım . Sağlığımı düşünenlerdenim.
%37,35 (31 Oy)
Başladım ama bıraktım.
%2,41 (2 Oy)
  • 30-12-2008, 19:48:26
    #37
    Ben Evde Hep Pasif İçiciydim Çocukluğumda Dahi. Tüm 7 Sülalem Sigara Kullanır Doğal Olarak 9 Yaşında Başladım 11 Yaşında İlk Paketimi Cebime koydum ve o yaştan itibaren hiç çıkmadı
    Başladığım Sigara Birinci'ydi
    Daha Sonraları Yıllarca Kısa Ballıca Kutu İçtim.
    Şuan Winston İçiyorum
  • 30-12-2008, 20:21:05
    #38
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zehirin kalitelisi mi olur

    Fazla para domalınca zehri kalite çekiyon
  • 30-12-2008, 20:38:01
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Belkide bulunduğum lisenin ve çevrenin %80den fazlası içiyordur. Fakat bu yaşıma kadar ne nargile ne de sigara kullanmadım. Pasif içici olmaktan bile kaçındım. Ankette bu kadar erken başlayanların yükselişte olması gerçekten üzücü ve düşündürücü. En kısa zamanda bırakmanız dileği ile.
  • 30-12-2008, 22:31:19
    #40
    ankette sigara içenler hiç başlamayanlardan fazla
    İşin kötü tarafı 15 yaşından küçük olupta sigaraya başlayanlar bile hiç başlamayanların sayısından yüksek
  • 30-12-2008, 22:33:48
    #41
    Üyeliği durduruldu
    ilk sigaramı 10 yaşında içtim devamını 16 dan sonra getirdim
  • 31-12-2008, 00:28:03
    #42
    12-13 gibi tek tük içerdim. 16 yaşındayken resmen başladım. Durdurulmuyor şu meret.