Belkide bulunduğum lisenin ve çevrenin %80den fazlası içiyordur. Fakat bu yaşıma kadar ne nargile ne de sigara kullanmadım. Pasif içici olmaktan bile kaçındım. Ankette bu kadar erken başlayanların yükselişte olması gerçekten üzücü ve düşündürücü. En kısa zamanda bırakmanız dileği ile.