Anket Sigaraya kaç yaşında başladınız
Toplam Katılımcı Sayısı: 83
Sigaraya kaç yaşında başladınız
15 veya 15 yaşından önce başlayanlar ?
%42,17 (35 Oy)
16 ve 19 yaşı arasında başlayanlar ?
%15,66 (13 Oy)
20 ve 25 yaşı arasında başlayanlar ?
%2,41 (2 Oy)
25 ve üzeri başlayanlar ?
%0 (0 Oy)
Hiç başlamadım . Sağlığımı düşünenlerdenim.
%37,35 (31 Oy)
Başladım ama bıraktım.
%2,41 (2 Oy)
  • 30-12-2008, 13:31:57
    #19
    Daha yeni bıraktım.2 ay kadar olacak.Tedavi,nikotin sakızı vs gibi birşey kullanmadım.
    Tamamen azim ve kararlılık ile..
  • 30-12-2008, 13:32:27
    #20
    Hiç başlamadım, başlamam da
  • 30-12-2008, 13:44:15
    #21
    Asla...
  • 30-12-2008, 16:09:39
    #22
    12 yaşında başladım şu merete bırakamadım bir türlü
  • 30-12-2008, 16:12:20
    #23
    WwW7VuRCoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ay önce başladım 16 yaşımda yani
    Kardeşim sen daha içine bile çekmiyorsundur. Bırak derim. Aldanma güzel kardeşim yazık oluyor geleceğine
  • 30-12-2008, 16:13:22
    #24
    Lisemin %70'i içmesine rağmen , başlamadım mutluyum . Hergün 5 ytl yatıramam valla sigaraya
  • 30-12-2008, 16:21:30
    #25
    Hiç başlamadım . Sağlığımı düşünenlerdenim dedim ankette kendimi zehirlemeye niyetim yok. : )
  • 30-12-2008, 16:21:29
    #26
    13 , ilkokul 5. sınıf ikinci dönem.
    Kısa parlaiment light , sonraları yeni harman , sonraları babamın sigaralara dadandım , 2000..
    3 yıl camel , 8 - 9 yıldır filan winston..

    Peh , ben onu bıraksam o beni bırakmıyor bi' türlü..
  • 30-12-2008, 16:24:40
    #27
    çok zekiyim ya 17 yaşında... bi başlık vardı ek$isozluk de 17 yaşında sigaraya başlayan aklımı... diye