Sigaraya kaç yaşında başladınız :( - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sigaraya kaç yaşında başladınız :(
41
●
6.819
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sigaraya kaç yaşında başladınız :(
1
2
3
4
5
Anket
Sigaraya kaç yaşında başladınız
Toplam Katılımcı Sayısı:
83
Sigaraya kaç yaşında başladınız
15 veya 15 yaşından önce başlayanlar ?
%42,17 (
35
Oy)
16 ve 19 yaşı arasında başlayanlar ?
%15,66 (
13
Oy)
20 ve 25 yaşı arasında başlayanlar ?
%2,41 (
2
Oy)
25 ve üzeri başlayanlar ?
%0 (0 Oy)
Hiç başlamadım . Sağlığımı düşünenlerdenim.
%37,35 (
31
Oy)
Başladım ama bıraktım.
%2,41 (
2
Oy)
30-12-2008, 13:31:57
#19
Ufuk Gedik
Daha yeni bıraktım.2 ay kadar olacak.Tedavi,nikotin sakızı vs gibi birşey kullanmadım.
Tamamen azim ve kararlılık ile..
30-12-2008, 13:32:27
#20
Misafir
Hiç başlamadım, başlamam da
30-12-2008, 13:44:15
#21
tolgay007
Asla...
30-12-2008, 16:09:39
#22
KaoS
12 yaşında başladım şu merete bırakamadım bir türlü
30-12-2008, 16:12:20
#23
DarksPrince
WwW7VuRCoM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 ay önce başladım 16 yaşımda yani
Kardeşim sen daha içine bile çekmiyorsundur. Bırak derim. Aldanma güzel kardeşim yazık oluyor geleceğine
30-12-2008, 16:13:22
#24
KMLGRLR
Lisemin %70'i içmesine rağmen , başlamadım mutluyum . Hergün 5 ytl yatıramam valla sigaraya
30-12-2008, 16:21:30
#25
LincolnSamet
Hiç başlamadım . Sağlığımı düşünenlerdenim dedim ankette kendimi zehirlemeye niyetim yok. : )
30-12-2008, 16:21:29
#26
BUGRAHANN
13 , ilkokul 5. sınıf ikinci dönem.
Kısa parlaiment light , sonraları yeni harman , sonraları babamın sigaralara dadandım , 2000..
3 yıl camel , 8 - 9 yıldır filan winston..
Peh , ben onu bıraksam o beni bırakmıyor bi' türlü..
30-12-2008, 16:24:40
#27
Blue-D
çok zekiyim ya 17 yaşında...
bi başlık vardı ek$isozluk de 17 yaşında sigaraya başlayan aklımı... diye
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler