Ben Evde Hep Pasif İçiciydim Çocukluğumda Dahi. Tüm 7 Sülalem Sigara Kullanır

Doğal Olarak 9 Yaşında Başladım 11 Yaşında İlk Paketimi Cebime koydum ve o yaştan itibaren hiç çıkmadı

Başladığım Sigara Birinci'ydi
Daha Sonraları Yıllarca Kısa Ballıca Kutu İçtim.
Şuan Winston İçiyorum