• 14-01-2009, 04:20:18
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Askerliğimizin tecil olp olmadığını nasıl anlarız ya da nereyi aramamız lazım? Ben okuduğum için otomatik tecil ediliyor ama köyden muhtar aradı jandarma seni arıyo haberin olsun dedi. Büronun askeriyeye yolladıkları dilekçe de hata falan mı oldu karıştı mı diye aklımda soru işareti var 2 gün sonra uçuyorum havaalanında kötü bi süpriz olmasın.
  • 14-01-2009, 04:25:30
    #11
    Valla abimin üniversitede bi arkadaşı vardı. O da öyle tecili okul yapıyor diye ilgilenmemiş. Mezun olacakları son sene mezun olmasına 2 Ay kala askere gitti Yani git bi askerlik şubesine sor
  • 14-01-2009, 04:35:01
    #12
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla abimin üniversitede bi arkadaşı vardı. O da öyle tecili okul yapıyor diye ilgilenmemiş. Mezun olacakları son sene mezun olmasına 2 Ay kala askere gitti Yani git bi askerlik şubesine sor
    Valla aynı ondan korkuyorum Bide askerlik şubelerinde askerler fena kalaylıyolarmış bizim arkadaş anlattı gülmekten öldüm Telefon no buldum arasam kesin yardımcı olmazlar
  • 14-01-2009, 04:37:14
    #13
    Şimdi ben bir asker olarak konuya şöyle bir açıklık getireyim ;
    Benim zamanımda askere giderken şube önce muhtara sonrada eve bir kağıt gönderirdi. (Tuvalet kağıtı değil). Bu kağıtı alır şubeye giderdik ve askerliğimiz tecillimi yoksa askeremi gideceğiz öğrenirdik.

    Ama Yeni nesil gelişince Kağıt yerine taş parçaları çıktı.
    O günden beri kafamıza taş yağmaya başladı.
    Gitde bi sor şubene olm belki hemen gönderebilirler seni
  • 14-01-2009, 04:42:08
    #14
    Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ben bir asker olarak konuya şöyle bir açıklık getireyim ;
    Benim zamanımda askere giderken şube önce muhtara sonrada eve bir kağıt gönderirdi. (Tuvalet kağıtı değil). Bu kağıtı alır şubeye giderdik ve askerliğimiz tecillimi yoksa askeremi gideceğiz öğrenirdik.
    Ama Yeni nesil gelişince Kağıt yerine taş parçaları çıktı.
    O günden beri kafamıza taş yağmaya başladı.
    Gitde bi sor şubene olm belki hemen gönderebilirler seni
    Sen zaten askerlikmi yapıyon tatil mi belli değil bence sen hiç askere de gitmedin Mesai başlasın arayıp sorucam sonra gidicem de millet 7:30 da kuyruğa giriyomuş diye duydum
  • 14-01-2009, 05:42:47
    #15
    evet çok kalabalık oluyor diyorlar cano. Bu arada işim varsana dedim pm attım cvp yok