Şimdi ben bir asker olarak konuya şöyle bir açıklık getireyim ;
Benim zamanımda askere giderken şube önce muhtara sonrada eve bir kağıt gönderirdi. (Tuvalet kağıtı değil). Bu kağıtı alır şubeye giderdik ve askerliğimiz tecillimi yoksa askeremi gideceğiz öğrenirdik.
Ama Yeni nesil gelişince Kağıt yerine taş parçaları çıktı.
O günden beri kafamıza taş yağmaya başladı.
Gitde bi sor şubene olm belki hemen gönderebilirler seni
Sen zaten askerlikmi yapıyon tatil mi belli değil bence sen hiç askere de gitmedin

Mesai başlasın arayıp sorucam sonra gidicem de millet 7:30 da kuyruğa giriyomuş diye duydum