Konu
Askerlik Tecili Hakkında (Açık Meslek Lisesi ) ?
14-01-2009, 05:42:47
#15
Ntie
evet çok kalabalık oluyor diyorlar cano. Bu arada işim varsana dedim pm attım cvp yok