Askerliğimizin tecil olp olmadığını nasıl anlarız ya da nereyi aramamız lazım? Ben okuduğum için otomatik tecil ediliyor ama köyden muhtar aradı

jandarma seni arıyo haberin olsun dedi. Büronun askeriyeye yolladıkları dilekçe de hata falan mı oldu karıştı mı diye aklımda soru işareti var 2 gün sonra uçuyorum havaalanında kötü bi süpriz olmasın.