• 24-06-2021, 23:12:49
    #10
    ayoft.com
    Okuyup, düşünebilen birisi barajı geçer hocam. Takılmayın o kadar, zor bir şey değil
  • 24-06-2021, 23:12:53
    #11
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence eğitim sistemine yazık
    biz de beğenmiyoruz eğitim sistemini. ama çalıştık çabaladık. Arka sırada pubg oynayarak eğitim sistemine laf atmak kolay. Gitmeyin üniversiteye beğenmiyorsanız sistemi.
  • 24-06-2021, 23:13:05
    #12
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aynı zamanda Makina Bölümü, Endüstriyel Kalıp dalı mezunuyum iş yeri açma belgem de var fakat amele mesleği maalesef yapmayacağım.
    Trafikte su satarak yüksek cirolar elde edebilirsiniz.

  • 24-06-2021, 23:16:27
    #13
    zaferozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz de beğenmiyoruz eğitim sistemini. ama çalıştık çabaladık. Arka sırada pubg oynayarak eğitim sistemine laf atmak kolay. Gitmeyin üniversiteye beğenmiyorsanız sistemi.
    Aramızdaki fark işte bu hocam siz çabaladınız biz çabalamadık, ve işin ilginç tarafı hala çabalamayı düşünmüyorum 12 yılda ilkokul ortaokul liseyi bitirdim çok şükür, ne sorumlu kaldık, ne sınıf tekrarına kaldık.



    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafikte su satarak yüksek cirolar elde edebilirsiniz.

    Teşekkürler motokuryeliği tercih ederim en azından Getir, Yemeksepeti Banabi tarzı yerlerde saat başı 14 + paket başı 1tl prim yazıyorlar.
  • 24-06-2021, 23:20:10
    #14
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramızdaki fark işte bu hocam siz çabaladınız biz çabalamadık, ve işin ilginç tarafı hala çabalamayı düşünmüyorum 12 yılda ilkokul ortaokul liseyi bitirdim çok şükür, ne sorumlu kaldık, ne sınıf tekrarına kaldık.
    hakkınızda hayırlısı olsun hocam
  • 24-06-2021, 23:26:29
    #15
    Ben iki sefer girdim hocam. İkisinde de çalışmadım ve aynı puanları alarak barajı geçtim
  • 24-06-2021, 23:24:11
    #16
    ecd10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben iki sefer girdim hocam. İkisinde de çalışmadım ve aynı puanları alarak barajı geçtim
    Kaç aldınız, barajı geçebildiniz mi?
  • 24-06-2021, 23:25:11
    #17
    Yorumları okudum da egoist bir yapınız var sanırsam. TYT geçmek zor değil geçersiniz, zor olan kısım AYT ve bu kısımda çok zorlanacağınıza eminim. 10-20 bin tl yıllık bütçeniz de olsa hiç bir üniversite size %50 bile vereceğini düşünmüyorum. Farklı alanlara yönelin bugün ailenizin ekmeğini yiyor olabilirsiniz lakin ilerleyen süreçlerde aileniz yanınızda olmayacaktır. OTO sanayiye girebilirsiniz amelelik gibi düşünmeyin ustalaşınca aylık 10-15 i para olarak görmemeye başlarsınız. Umarım hakkınızda hayırlısı olur.
  • 24-06-2021, 23:26:23
    #18
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramızdaki fark işte bu hocam siz çabaladınız biz çabalamadık, ve işin ilginç tarafı hala çabalamayı düşünmüyorum 12 yılda ilkokul ortaokul liseyi bitirdim çok şükür, ne sorumlu kaldık, ne sınıf tekrarına kaldık.

    Teşekkürler motokuryeliği tercih ederim en azından Getir, Yemeksepeti Banabi tarzı yerlerde saat başı 14 + paket başı 1tl prim yazıyorlar.
    sorun sınıfta kalmak değil. mevcut sistemde sınıfta kalabilene TAKDİR belgesi vermek gerekiyor. Çünkü ortalama ile geçme gibi bir durum var ve 50 genel ortalamayı tutturunca 10 tane zayıf dersiniz olsa bile sınıf geçebiliyorsunuz.
    sorun yatarak geçirdiğin bu 4 yılda pubg de ustalaşmak dışında kendine ne kattın. zira ekmek elden su gölden devri ailenin maddi durumu yettiği sürece seni idare edecek sadece. peki o imkanlar kesilince ne yapacaksın. beğenmediğin kalıpçılık mesleğinden hiç üniversiteye gitmeden ciddi kazançlar elde eden kişiler de var.