TYT sınavına çalışmak istemiyorum.
39
●827
- 24-06-2021, 23:12:49Okuyup, düşünebilen birisi barajı geçer hocam. Takılmayın o kadar, zor bir şey değil
- 24-06-2021, 23:12:53biz de beğenmiyoruz eğitim sistemini. ama çalıştık çabaladık. Arka sırada pubg oynayarak eğitim sistemine laf atmak kolay. Gitmeyin üniversiteye beğenmiyorsanız sistemi.SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 23:13:05Trafikte su satarak yüksek cirolar elde edebilirsiniz.SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 24-06-2021, 23:16:27Aramızdaki fark işte bu hocam siz çabaladınız biz çabalamadık, ve işin ilginç tarafı hala çabalamayı düşünmüyorum 12 yılda ilkokul ortaokul liseyi bitirdim çok şükür, ne sorumlu kaldık, ne sınıf tekrarına kaldık.zaferozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler motokuryeliği tercih ederim en azından Getir, Yemeksepeti Banabi tarzı yerlerde saat başı 14 + paket başı 1tl prim yazıyorlar.mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-06-2021, 23:20:10hakkınızda hayırlısı olsun hocamSerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 23:24:11Kaç aldınız, barajı geçebildiniz mi?ecd10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 23:25:11Yorumları okudum da egoist bir yapınız var sanırsam. TYT geçmek zor değil geçersiniz, zor olan kısım AYT ve bu kısımda çok zorlanacağınıza eminim. 10-20 bin tl yıllık bütçeniz de olsa hiç bir üniversite size %50 bile vereceğini düşünmüyorum. Farklı alanlara yönelin bugün ailenizin ekmeğini yiyor olabilirsiniz lakin ilerleyen süreçlerde aileniz yanınızda olmayacaktır. OTO sanayiye girebilirsiniz amelelik gibi düşünmeyin ustalaşınca aylık 10-15 i para olarak görmemeye başlarsınız. Umarım hakkınızda hayırlısı olur.
- 24-06-2021, 23:26:23sorun sınıfta kalmak değil. mevcut sistemde sınıfta kalabilene TAKDİR belgesi vermek gerekiyor. Çünkü ortalama ile geçme gibi bir durum var ve 50 genel ortalamayı tutturunca 10 tane zayıf dersiniz olsa bile sınıf geçebiliyorsunuz.SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorun yatarak geçirdiğin bu 4 yılda pubg de ustalaşmak dışında kendine ne kattın. zira ekmek elden su gölden devri ailenin maddi durumu yettiği sürece seni idare edecek sadece. peki o imkanlar kesilince ne yapacaksın. beğenmediğin kalıpçılık mesleğinden hiç üniversiteye gitmeden ciddi kazançlar elde eden kişiler de var.
