Yorumları okudum da egoist bir yapınız var sanırsam. TYT geçmek zor değil geçersiniz, zor olan kısım AYT ve bu kısımda çok zorlanacağınıza eminim. 10-20 bin tl yıllık bütçeniz de olsa hiç bir üniversite size %50 bile vereceğini düşünmüyorum. Farklı alanlara yönelin bugün ailenizin ekmeğini yiyor olabilirsiniz lakin ilerleyen süreçlerde aileniz yanınızda olmayacaktır. OTO sanayiye girebilirsiniz amelelik gibi düşünmeyin ustalaşınca aylık 10-15 i para olarak görmemeye başlarsınız. Umarım hakkınızda hayırlısı olur.