SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aramızdaki fark işte bu hocam siz çabaladınız biz çabalamadık, ve işin ilginç tarafı hala çabalamayı düşünmüyorum 12 yılda ilkokul ortaokul liseyi bitirdim çok şükür, ne sorumlu kaldık, ne sınıf tekrarına kaldık.

Teşekkürler motokuryeliği tercih ederim en azından Getir, Yemeksepeti Banabi tarzı yerlerde saat başı 14 + paket başı 1tl prim yazıyorlar.
sorun sınıfta kalmak değil. mevcut sistemde sınıfta kalabilene TAKDİR belgesi vermek gerekiyor. Çünkü ortalama ile geçme gibi bir durum var ve 50 genel ortalamayı tutturunca 10 tane zayıf dersiniz olsa bile sınıf geçebiliyorsunuz.
sorun yatarak geçirdiğin bu 4 yılda pubg de ustalaşmak dışında kendine ne kattın. zira ekmek elden su gölden devri ailenin maddi durumu yettiği sürece seni idare edecek sadece. peki o imkanlar kesilince ne yapacaksın. beğenmediğin kalıpçılık mesleğinden hiç üniversiteye gitmeden ciddi kazançlar elde eden kişiler de var.