SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence eğitim sistemine yazık
biz de beğenmiyoruz eğitim sistemini. ama çalıştık çabaladık. Arka sırada pubg oynayarak eğitim sistemine laf atmak kolay. Gitmeyin üniversiteye beğenmiyorsanız sistemi.