biz de beğenmiyoruz eğitim sistemini. ama çalıştık çabaladık. Arka sırada pubg oynayarak eğitim sistemine laf atmak kolay. Gitmeyin üniversiteye beğenmiyorsanız sistemi.
Aramızdaki fark işte bu hocam siz çabaladınız biz çabalamadık, ve işin ilginç tarafı hala çabalamayı düşünmüyorum 12 yılda ilkokul ortaokul liseyi bitirdim çok şükür, ne sorumlu kaldık, ne sınıf tekrarına kaldık.
Trafikte su satarak yüksek cirolar elde edebilirsiniz.
Teşekkürler motokuryeliği tercih ederim en azından Getir, Yemeksepeti Banabi tarzı yerlerde saat başı 14 + paket başı 1tl prim yazıyorlar.